ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

איך ההסתדרות שומרת על סודותיה?

בישראל 2016 עדיין קיימים גופים ציבוריים הפטורים מכל סוג של ביקורת, בחסות החוק. באמצעות לובי חזק מול הכנסת, משמרים ארגונים אלה פרצה בחוק העמותות, כך שהם ממשיכים להיות מוגדרים כאגודות עותמניות. התוצאה היא חוסר שקיפות ואפילה כמעט מוחלטת שמובילה לאי סדרים - על חשבון הציבור
הדפיסו את הכתבה

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

בישראל 2016 עדיין קיימים גופים ציבוריים הפטורים מכל סוג של ביקורת, בחסות החוק. מדובר בארגוני עובדים, החל בהסתדרות החדשה וכלה בארגון הרופאים הר"י. באמצעות לובי חזק מול הכנסת, משמרים ארגונים אלה פרצה בחוק העמותות, כך שהם ממשיכים להיות מוגדרים כאגודות עותמניות. התוצאה היא חוסר שקיפות ואפילה כמעט מוחלטת שמובילה לאי סדרים – על חשבון הציבור.

מי אשם ואיך לתקן? צפו בסרטון

בהסתדרות סירבו להגיב לדברים, רק בנוגע לדבריו של מיקי רוזנטל נמסר "שטות גמורה. לא היו דברים מעולם".

לכל הסרטונים של בשיתוף TheMarker באתר 100 ימים של שקיפות

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

מאת תומר אביטל

תומר אביטל
מייסד-שותף, לשעבר כתב ועורך ב"שקוף".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,958 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.

הירשמו לניוזלטר השקוף ונעדכן אתכם אחת לשבוע על כל החשיפות, התחקירים והפרסומים שלנו. מבטיחים לא לשלוח ספאם!