ערכת שאלות לפוליטיקאים

חיפוש
Close this search box.
חיפוש

בית הקברות לכתבות גנוזות

כמעט בכל מערכת יש כזו מגירה - של כתבות שנגנזו. רק שפה היא - לראשונה - פומבית
הדפיסו את הכתבה

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

לא כל מידע שאני משיג שווה סיפור. למעשה הרוב לא.

אבל במציאות לא שקופה כמו שלנו – אין סיבה לערום בדלי סיפורים בתיקיה עלומה. מידע רוצה וצריך להיות חופשי, וגוגל סובל הכל. סיפור לכאורה לא מעניין שמחבר בין ח״כ לבין איש עסקים זניח דווקא עשוי לעזור בתחקירים שאחרים עובדים עליהם ואין לי מושג אודותיהם. אולי זה ישלים למישהו את החתיכה החסרה בפאזל?

אז החלטתי לחלוק את הבדלים שלי – כל אותם בדלים שלא היו מספיק חשובים/מעניינים/חדשים.

ברוכים הבאים לניסוי בית הקברות לסיפורים. כמעט בכל מערכת יש כזו מגירה – של כתבות שנגנזו. רק שפה היא – לראשונה – פומבית. כולי תקווה שעיתונאים אחרים יזרקו פה או אצלם את הבדלים שלהם, בתוספת פרטים ליצירת קשר, ושהפוסט הזה יהיה צומת איכותית לקונטרול f (או מקום מוזר בו תוכלו לטייל בין פיסות מידע לא רלוונטיות).

בפיילוט שיבצתי בדלים ראשונים: נתונים משעממים על טיסות מבקרי המדינה, יח״צנית שזכתה שוב ושוב בתקציבים מקושרים ל׳ישראל ביתנו׳ בתחקיר גנוז, מסיבת החנוכה הבעייתית של ראש הממשלה, טיסה מוזרה של אופיר אקוניס, העבודה החדשה של אודי ניסן ועוד.

׳הנון האייטמים׳ האלו ירוכזו מהיום בעמוד ייעודי. רעיון טוב? רע? אשמח לשמוע, ולהעלות לשמה גם את שאר התחקירים הגנוזים.

[av_button_big label='לכניסה לבית הקברות לחצו כאן' description_pos='below' link='page,1673' link_target=" icon_select='no' icon='ue800' font='entypo-fontello' custom_font='#ffffff' color='theme-color' custom_bg='#444444' color_hover='orange' custom_bg_hover='#444444' av_uid='av-2us3fw'][/av_button_big]

בית-קברות-לכתבות---סטודיו-נרטיב

יש לכם הערות, הארות או ביקורת על הכתבה? מכירים מידע או סיפור שאנחנו לא?

רוצה את מיטב הכתבות והתחקירים של שקוף ישירות לתיבה? פה נרשמים לניוזלטר:

מאת תומר אביטל

תומר אביטל
מייסד-שותף, לשעבר כתב ועורך ב"שקוף".

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקוף הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל. פה תקראו עיתונות חוקרת, מעמיקה וביקורתית, בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד.

"עצמאי" אומר שכל המימון שלנו, מהשקל הראשון ועד האחרון, מגיע רק מ- 8,932 איש ואישה בדיוק כמוך. אנחנו לא לוקחים אגורה מבעלי הון או קרנות, אין פרסומות ואנחנו משוחררים משיקולי רייטינג. זו מהפכה: אנחנו היחידים בישראל שפועלים במודל הזה, באופן שמבטיח שנעשה עיתונות נקייה מאינטרסים ומלחצים פוליטיים, כזו שנכנסת לעובי הקורה ולא פוחדת לומר את האמת. כל תמיכה, בכל סכום, מאפשרת לנו להמשיך ולשנות את המציאות הישראלית, למען כולנו.

הירשמו לניוזלטר השקוף ונעדכן אתכם אחת לשבוע על כל החשיפות, התחקירים והפרסומים שלנו. מבטיחים לא לשלוח ספאם!